Franciza TEHNODESIGN nu va fi o forma clasica de franciza in care membrii functioneaza fara nicio legatura intre ei. In acest sistem fiecare partener va functiona independent, dar va exista si un sistem de colaborare. Standardele de executie unitare pentru anumite produse, o parte dintre furnizori care vor fi comuni, si promovarea comuna a brandului, toate acestea vor duce la niste costuri mai mici de operare pentru fiecare partener, adica achizitia de materiale si echipamente la preturi mai mici, transport si costuri de promovare mai mici, increderea clientilor mai mare.Pana aici nimic nou, acestea sunt avantajele implicite ale unei francize, dar in afara de asta mai exista o componenta foarte valoroasa in contextul actual si viitor: COLABORAREAAcest sistem va rezolva multe dintre problemele care erau deja si pana acum in aceasta industrie dar si multe din cele care au aparut datorita pandemiei.Una dintre problemele noastre era si este faptul ca clientii doresc servicii complete pentru ceea ce ei denumesc simplu “publicitate”. Ei doresc sa rezolve problema “publicitatii” intr-un singur cuvant, cu un singur furnizor.Veti spune ca acesta e rolul agentiiilor de publicitate si nu al firmei de productie publicitara.Da si nu. Agentia de publicitate creeaza pentru multinationale si firmele mari care au departament propriu de marketing cu care colaboreaza, conceptul de marketing si distributia productiei elementelor de publicitate si marketing catre diversele canale: presa online si offline, creatorii de continut online, evenimente de marketing, P.R., productie publicitara, etc.Chiar si in cazul acestora se ajunge la segmentul de productie publicitara care e iarasi prea complex pentru a putea fi acoperit de o companie. Dar majoritatea clientilor nu sunt multinationale, nu-si permit sau nu apeleaza la agentii de publicitate care, dupa parerea lor, doar incaseaza comisioane grase si transfera lucrarile catre producatori.Spre exemplu: Un potential client care doreste sa deschida sau sa renoveze un supermarket si printre zecile de alte probleme pe care le are in acel moment, vrea sa rezolve si problema imaginii si semnalisticii, asta inseamna:Firma sau firmele luminoase, totemul din fata magazinului, semnele de parcare, bannerele din interiorul si exteriorul magazinului, etichetele de raft, tricourile angajatilor, semnalizstica din interior, inscriptionarea masinilor, decorarea vitrinelor, panourile publicitare din parcare, ecusoane, flyere si afise, steaguri publicitare, mese de sampling, pixuri personalizate, etc…Nu poti face toate aceste produse pentru ca NU EXISTA firma de productie care sa produca tot ce am enumerat aici. Ce ii spui clientului? Ca nu-i poti face decat firma luminoasa si sa caute pe altcineva care ii face bannerele si pe altcineva care ii face tipariturile, etc…? Nu poti, pentru ca pleaca la alta firma care ii promite ca ii face tot, cu toate ca si acea firma stie ca nu va putea, si atunci ii spui ca ii faci tu si incepi si cauti alte firme care fac ce nu poti face tu.Si de aici incepe balamucul, pentru ca ai termen de 2 saptamani pana clientul deschide magazinul. Nu are rost sa mai continui si sa-ti spun ca daca iei acea lucrare, ai toate sansele ca multe dintre produse sa nu fie ceea ce a vrut clientul, sau sa nu fie gata la timp, sau sa te coste mai mult decat ar fi trebuit.Cum ar fi sa stii ca partenerul de la Iasi e specializat pe inscriptionari auto, ca cel de la Constanta e specializat pe tiparituri, cel de la Galati are imprimanta cu sublimare si face steaguri si imprima textile, cel de la Suceava face si confectii metalice si te ajuta cu structurile pentru panouri? Pe toti ii cunosti, stii calitatea la care lucreaza, stii ca iti vor livra la timp, stii ca preturile la care vei cumpara de la el sunt convenabile.
