FRANCIZA TEHNODESIGN
Reclame cu... PERSONALITATE!
Prima Franciză de Producție Publicitară din România
Succesul tău este succesul nostru!
Ce obții în franciza TEHNODESIGN?
Prețuri Preferențiale
Am negociat pentru tine cu cei mai de încredere furnizori, prețuri preferențiale pentru echipamente, consumabile și materiale
Know How și Asistență
Vei avea la dispoziție experiența mea de 25 de ani în producția publicitară, a furnizorilor și asistență din partea noastră pe toată durata contractului
Marketing și Comenzi
Promovarea online este continuă și direcționăm toate comenzile de lucrări către francizele Tehnodesign încă din prima lună de activitate
Exclusivitate teritorială
Vei fi unicul partener TEHNODESIGN în zona ta! Acordăm o singură franciză intr-o zonă teritorială
Modulul "Handy Man" - investiție de la 27000 euro
Firme luminoase și litere volumetrice
Firme luminoase din plexiglass, aluminiu compozit și dublă față
Totemuri din plexiglass și aluminiu compozit
Litere volumetrice cu lumina frontală, cu iluminare în halou, cu contur perimetral, litere neluminoase din PVC sau compozit
Panouri publicitare, plăci gravate, decorare lemn sau aluminiu compozit
Copertine din poliplan sau policarbonat celular, pe schelet metalic
Modulul "Creative" - investiție de la 53000 euro
Print digital și materiale promoționale
Autocolante pentru vitrine, autovehicule sau POS, stickere
Panouri publicitare din aluminiu compozit
Semnalistică interioară și exterioară
Inscripționări auto, vitrine sau panouri publicitare
Bannere, sisteme Roll up, stoppere
Materiale promoționale
Mă numesc Mihai Anghelache, sunt inginer de profesie și de 25 de ani mă ocup de producția publicitară și marketing.
Prin intermediul acestei francize unice în România, îți pun la dispoziție tot ce trebuie să știi despre PRODUCȚIA PUBLICITARĂ, marketing și vânzări pentru succesul afacerii tale. De asemenea echipamentele alese cu grijă de la cei mai de încredere furnizori și instruirea necesară exploatării lor, vor contribui la succesul nostru comun.
Cred că pot să afirm că a începe acum o afacere în domeniul publicității este o decizie bună.
De ce acum este o oportunitate pentru o afacere în producția publicitară?
Când consumul scade, scad și vânzările iar proprietarul oricărei afaceri e nevoit să ia măsuri de redresare și menținere a afacerii pe piață. Există o vorbă :
“When times are good you should advertise, when times are bad you MUST advertise”,
“când vremurile sunt bune este bine să-ți faci publicitate, când vremurile sunt rele ești obligat s-o faci.”
Aproape orice afacere are nevoie de ceea ce numim IMAGINEA AFACERII și de publicitate, dar în condiții de recesiune când clienții sunt mai puțini și mai pretențioși, e absolut necesar. O imagine bună în fața clienților e obligatorie în vremuri de criză.
Exemple de produse
*reducerea de 40% se aplică la taxa de intrare, training și redevența lunară pentru primul an.